Ondersteunend Administratief medewerker (16-20 uur per week)
Prachtig gelegen aan de rand van het bos en centraal in Nederland staat het kantoor van Caan Installatie & Afbouw BV. Het bedrijf is allround inzetbaar voor diverse partijen; zowel particulier als zakelijk.
Hier ga je werken
Caan Installatie & Afbouw B.V. viert dit jaar het 10-jarig bestaan; oftewel een vrij jong bedrijf. Je gaat werken bij een leuk team van 9 medewerkers op de werkvloer en 3 parttime kantoor medewerkers. Het team is groeiende en daarom willen we graag het kantoorbestand uitbreiden.
Op de werkvloer hebben we medewerkers met allerlei kwaliteiten: elektra, installatiewerk, stucwerk, tegelwerk, timmerwerk en loodgieterswerk. Deze medewerkers worden opgeleid om zoveel mogelijk van al deze kwaliteiten eigen te maken en zo allround inzetbaar te worden. Op het kantoor worden alle administratieve werkzaamheden uitgevoerd, te denken aan; offertes opstellen, projectvoorbereiding, planning, facturatie, P&O, etc.
Om de medewerkers op de werkvloer van juiste informatie, materialen en planning te voorzien zijn de medewerkers van kantoor hiervoor verantwoordelijk. Onder het motto “goede voorbereiding is het halve werk’ zijn we op zoek naar extra handen die ons hierbij kunnen helpen.

Dit ga je doen
Ter ondersteuning van de andere kantoor medewerkers ben je verantwoordelijk voor het inboeken van de facturen, het verwerken van de aanvragen, email, telefoon, inplannen van werkzaamheden en overige administratieve werkzaamheden. Daarnaast ben je betrokken in de verschillende projecten en heb je contact met de medewerkers van de werkvloer, klanten, opdrachtgevers en leveranciers.
Hier herken jij jezelf in
Je bent communicatief sterk, positief ingesteld en streeft naar een prettige samenwerking. Deze eigenschappen in combinatie met:
– MBO werk- en denkniveau is een vereiste;
– Ervaring op administratieve werkzaamheden is een voordeel
– Kennis van Word, Excel, Outlook (en evt. Syntess: het programma waar wij mee werken) is een pluspunt (maar geen vereiste)
– Je bent voor 16 – tot 20 uur beschikbaar verdeeld over een werkweek; werktijden zullen in overleg worden vastgelegd
– Je bent flexibel inzetbaar en indien nodig ook bereid meer uren te maken in periodes van bijv. ziekte en vakanties
– Je woont in de buurt van Ermelo/ Harderwijk
Dit zoek jij verder in een baan
– Marktconform salaris
– Nog meer geld: 8% vakantiegeld en een goed pensioen CAO metaal & techniek
– 5 weken vakantie
– Een ongekend leuk (klein) team waarbinnen snel geschakeld wordt
Laten we kennismaken!
Zijn wij op zoek naar jou? Solliciteren kan tot en met 7 november 2021. De gesprekken zijn gepland op de middag van 15 november 2021. We vragen je hier vast rekening mee te houden.
Als je vragen hebt over de inhoud van de vacature kun je die stellen aan Amy Plieger of Janice Kraaijenhof, te bereiken via 0341-428444.